En strikkegal mamma - en prinsesse og en prins .
Her deles tanker, opplevelser og hjemmelagede ting fra vår lille verden .
Velkommen !



onsdag 12. september 2012

Blått hjerte


Ei venninne av meg har fått en sønn, og for meg blir det da helt naturlig å gi bort en gave som varmer.
Blått og hvitt. Enkelt og greit til den nye verdensborgeren. Et blått hjerte til ære for en liten prins.

Både gro's djevellue og smetteskjerfet fra garnstudio er to småplagg jeg har god erfaring med fra tidligere. De ble flittig brukt til mine små sjarmtroll. De har god passform og kan brukes lenge. Håper derfor at mammaen til den nye lille prinsen også faller for disse. Tenker de blir gode å ha nå når høsten er her og vinteren sniker rett rundt hjørnet, og kan bidra til å holde små ører og hals varm og god. Syke småtasser vil vi ikke ha! Begge delene er strikket i myk babyull fra Mor Aase.


Enda et strikkerelatert innlegg fra min kant. Men er ikke så fryktelig mye annet spennende som skjer her om dagen. Sove, skrive, jobbe... Sånn er det å være student ;) Så da får jeg heller vise frem noe av det som blir til innimellom, for strikkinga er avkoblingen min!

post signature

1 kommentar:

  1. Kjempefint sett!!! Tipper mottakeren blir fornøyd ja :)

    SvarSlett